Se kaikki alkoi reilu kuukausi sitten, kun Huoltaja alkoi pikku hiljaa raahata meille kaikkea vaaleanpunaista...

yh5-normal.jpgyh2-normal.jpg

 

No minähän näytän hyvältä pinkissäkin, joten olin vain tyytyväinen uusiin varusteisiini...yh17-normal.jpgyh10-normal.jpg

 

No sitten ne yhtenä iltana sanoivat lähtevänsä käymään Eteläsatamassa Helsingissä. "Joojoo...zzzzzzz." vastasin ja vaivuin rauhaisaan, oikeastaan levolliseen uneen...yh15-normal.jpg

 

No aamuyöllä ne olivat sitten lähteneet ja jättäneet Mummon hoitamaan mua ja lapsia. Illalla palasivat ja mitä näinkään!?!yh1-normal.jpg

 

EIIII! NÖÖÖÖÖYYYYY!!!!! Äkkiä ovet kiinni ja Mummo ja lapset turvaan...!yh9-normal.jpgyh4-normal.jpg

 

Tähän tappajahai-musiikkia...

 

AAAAAAAAAARRRRRGGGHH!!!!!!! Se... se on PENTU!!!!!! YYYyyyYYYÄÄÄÄÄKKKK!!!!!yh14-normal.jpg

 

Siis sä ET voi tehdä tätä mulle!!!yh16-normal.jpg

 

No tekihän se sen kuitenkin. Se ällötys vei ensin mun pedin...yh13-normal.jpg

 

Voikohan tässä enää nukkua? Desiä kiitos...yh11-normal.jpgyh12-normal.jpg

 

Sit se vei mun tyynyt (muumipeittoani ET saa!)...yh7-normal.jpg

 

Yövalvomiset... Mä en jaksa!!!yh8-normal.jpg

 

Ja sit se piru vie vielä kaikenlisäksi mun eväätkin... Oikeesti, sen silmät hohtaa punaista valoa ja ne on vaan annettava sille...

yh6-normal.jpg

 

On tää yh-iskän osa armottoman rankka...yh3-normal.jpg

 

Mutta siitä keksinkin... Isät ja lapset ovat kuulemma hellyyttävä yhdistelmä... Etsin siis itselleni kumppania jakamaan tämän ankean vauva-arjen. Nimim. Kaksin aina kaunihimpi, yövalvomisetkin menisi mukavammin, heh heh... Voin myös tilapäisesti muuttaa...

yh18-normal.jpg